Kelebihan Memiliki Blog Sendiri



Apa yang bestnya dengan mempunyai blog sendiri ini??

1. Mampu meningkat kredibiliti dan kepercayaan pengguna kepada anda dan seterusnya meningkatkan jualan produk anda.

Tahukah anda dengan kehadiran scammer dan penipu di internet membuatkan pengguna terlampau berhati-hati membeli produk secara online. Dengan adanya blog menambah keyakinan pelangan yang anda benar2 wujud. Tambahan lagi dengan kualiti artikel di dalam blog menjadikan pengguna yakin akan kualiti produk anda yg terbaik..

2. Memberi satu keyakinan kepada rakan JV untuk berurusan dengan anda..

Saya percaya anda yakin, sesebuah bisnes memerlukan rakan niaga atau JV untuk lebih berdaya saing. Tahukah anda sebenarnya mereka ini mencari-cari rakan JV yang boleh dipercayai. Jadi blog anda sebenarnya umpan untuk menarik rakan-rakan JV yang sudah pasti dapat membantu perniagaan anda. Saya sendiri menerima jemputan JV untuk perniagaan Offline selepas memilki blog sendiri.

3. Menjana pendapatan sampingan yang berterusan daripada iklan, amazon, ppc, affiliate, clickbank dan banyak lagi.

Tahukah anda pendapatan ini hanya boleh di tingkatkan lagi dengan menggunakan blog blogspot/wordpress/joomla dan banyak lagi. Kerana senarai blog ini mesra SEO. Dengan kata lain, ia mudah tersenarai di google. Disitulah tempat promosi percuma terbaik.

4. Berinteraksi dengan pengguna, mengisi masa lapang anda, berkongsi pengalaman, tips dan banyak lagi kelebihan memilki blog sendiri menggunakan senarai blog yg saya berikan tadi..

Jom kita ramai-ramai belajar membina blog .
satu ilmu yang akan meningkatkan kualiti perniagaan anda.


P/S : Bagi sesiapa yang mahukan blog sendiri tetapi malas ataupun tak reti nak buat, saya ada menyediakan khidmat membuat blog.. tidak kiralah blog yg anda mahukan itu bercirikan personal blog,bisnes blog ataupun blog untuk menjual produk..

Jika berminat sila klik disini atau hubungi saya terus melalui talian 014-8732538 [Hafiz]


0 comments:

Jom Tukar-Tukar Link