Perkhidmatan Membuat Blog @ Web

Anda ingin memiliki blog sendiri seperti blog saya ni (www.cyberkidzone.blogspot.com)?
Ataupun seperti blog di bawah ni ( www.cyberkidz.tk ) ?


Anda berminat tetapi tidak tahu bagaimana ataupun mungkin anda tiada masa?
Saya boleh membantu dan set up untuk anda...

Oppss maaf, tapi bukan percuma yer. Kena la bagi sedikit bayaran kepada saya sebagai upahnya ;)

Alaa tak mahal mana pun.
Saya hanya kenakan bayaran sebanyak RM50 untuk 1 blog. (*Harga Promosi)

Bayaran RM50 ni termasuk :

1. Nama untuk blog anda *Contoh: www.namablog.tk / www.namablog.co.cc
2. Design blog (*design adalah mengikut minat anda)
3. Upah pemasangan

Yang istimewanya, sekiranya anda tinggal di area Kota Kinabalu atau Tawau, Sabah, kita boleh berjumpa dan saya akan ajar secara "Face To Face" tentang apa yang perlu anda lakukan dengan blog anda setelah saya siap membuat pemasangan.

InsyaAllah, sekiranya anda berblogging dengan cara yang betul, (saya jamin) anda mampu meraih pendapatan daripadanya. Macam saya, tiap-tiap bulan masyuuk gak la. Walaupun saya tak concentrate sangat pun. (hanya sekadar hobi) Lagipun saya masih busy study, so tak banyak masa untuk aktif berblogging.


Berikut adalah contoh-contoh blog yang telah saya set up :

- www.cyberkidz.tk
- www.onlinebookstore.tk
- www.onlinechord.blogspot.com
- www.dat2008.tk
- www.kuasaforex.tk
- www.mybulksms.tk
- www.bizcyber.tk
- www.fiezwebs.tk
- www.bizinfo.tk
- www.sportcarsever.blogspot.com
- www.mrsflorence.blogspot.com
- www.dqina.blogspot.com
- www.ladycollectionsdnbhd.blogspot.com
- www.pilihanku-luxorgamat.blogspot.com
- www.opiria.blogspot.com
Dan banyak lagi.....

Sekiranya anda berminat mendapatkan perkhidmatan membina blog seperti di atas,
sila hubungi saya melalui email bizcyber@yahoo.com / epi_hafiz@yahoo.com atau SMS 014-8732538

Terima Kasih ;)


0 comments:

Jom Tukar-Tukar Link