Apakah yang dimaksudkan dengan illuminati?

illuminati = dajjal?


Apakah maksud illuminati?

illuminati ialah sebuah organisasi yg dianggotai oleh beberapa golongan yg bijak-pandai tapi jahat atau licik, dari pelbagai negara. organisasi imemperkenalkan NEW WORLD ORDER (NWO) dimana cita-cita mereka adalah untuk menjadi sebuah kerajaan dunia yg memerintah dan mengawal segala kejadian di muka bumi ini termasuklah ekonomi, politik dan sebagainya(infact, memang diorang telah berjaya mencapai cita-cita tersebut). Organisasi ini diketuai oleh orang-orang ekstrimis yahudi yg kononnya bijak-pandai (padahal mmg pandai pon) yg dari dulu nak balas dendam terhadap orang-orang islam.


Apa yang mereka dah buat?

setelah kajian demi kajian telah dibuat oleh berbagai pihak termasuk orang amerika sendiri, kejadian 11 september dimana runtuhnya WTC adalah dirancang oleh mereka dan kemudiannya menyalahkan orang-orang islam yg dianggap ekstrimis.

Lihat Bukti Di Sini :
http://www.youtube.com/watch?v=wbCcb6NV8Io&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BmP2Vy8K0i0&feature=related


itu baru satu je contoh perbuatan dorang, klu nak ikutkan byk, sampai mampos pon tak abis nak cite....(malas nak guna ayat skema dah, saya bkn org jenis pandai wat karangan...sorry..)
dalam sedar x sedar...diorang juga telah mengawal ekonomi seluruh negara, buktinya matawang amerika.

http://www.youtube.com/watch?v=7MCoF6W5WkQ&feature=PlayList&p=1B762F9FE6E7EB5F&playnext=1&index=39

segala kekayaan yang mereka perolehi adalah dari kita sendiri, dimana banyak wang telah dibelanjakan secara tidak sedar ke produk-produk buatan mereka seperti
P/S : Skarang baru saya tau kenapa orang sibuk2 nak suruh boikot benda nie... Hehe


0 comments:

Jom Tukar-Tukar Link